Zamówienia

1. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zazwyczaj wynosi 1 dzień roboczy, ale może różnić się w

zależności od okoliczności. Do tego czasu należy doliczyć czas na dostawę zamówienia

przez kuriera. Kurier odbiera paczki tego samego dnia, które są nadane do 12:00. 

2. Ile wynosi czas dostawy?

Standardowy czas dostawy to zazwyczaj 1-3 dni roboczych od momentu odebrania

przesyłki przez kuriera. Jednak może się różnić w zależności od regionu i wybranej formy dostawy.

3. Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Dla wszystkich zamówień krajowych od 300 zł oferujemy darmową dostawę. Dodatkowo,

darmową dostawę możesz otrzymać podczas trwania promocji z darmową dostawą.

Szczegółowe informacje o promocjach znajdziesz na stronie www.luxuryjeans.pl oraz na

naszych profilach na Facebooku i Instagramie.

4. Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz paczkę, masz pełne prawo odmówić

jej przyjęcia. Alternatywnie, jeśli chcesz przyjąć przesyłkę, koniecznie sprawdź jej zawartość

w obecności kuriera. Jeśli zauważysz uszkodzenia, poinformuj kuriera i spisz z nim protokół

szkody. Aby rozpocząć proces reklamacji, przekaż protokół szkody na adres mailowy:

kontakt@luxuryjeans.pl. Jest to niezbędny krok w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

Płatności i dostawy

1. Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Nie mamy możliwości przyjmowania płatności poza platformami płatniczymi dostępnymi na

naszej stronie internetowej.

2. Jakie są dostępne metody płatności?

Dostępne metody płatności obejmują płatności kartą płatniczą, blik, przelewy bankowe, przelew tradycyjny, PayPal, Zapłać później - Paypo oraz Twisto.

3. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Nie ma takiej możliwości. W celu zapewnienia szybkiej i sprawnej dostawy, wszystkie nasze

przesyłki są wysyłane za pośrednictwem kuriera.

4. Jakie są dostępne metody dostaw?

Dostępne metody obejmują dostawy za pośrednictwem DPD, Inpost,

paczkomaty, paczka ORLEN.

5. Nie opłaciłam zamówienia - co zrobić?

Jeśli nie opłaciłaś zamówienia, po 30 minutach Twoje zamówienie zostaje anulowane. Złóż

zamówienie ponownie.

Zwroty

1. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu online lub wydrukować i dołączyć go

do paczki.

Towar wraz z formularzem prosimy odesłać na poniższy adres:

LUXURY JEANS

Jarzębinowa 11/12

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

Tel: 572199572

Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Zwroty i Reklamacje.

2. Czy mogę zwrócić rajstopy?

Rajstopy nie podlegają zwrotom.

3. Czy mogę zwrócić produkt z wyprzedaży?

Tak, jest taka możliwość. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Zwroty i

Reklamacje.

4. Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pieniędzy z zamówienia?

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie - w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego

produktu.

5. Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszty zwrotu pokrywane są przez klienta.

6. Czy zwracany produkt musi być w oryginalnym opakowaniu?

Tak, wszystkie produkty załączone do paczki muszą być w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu z kompletem metek z wydrukowanym formularzem zwrotu.

Obsługa klienta

1. W jaki sposób mogę się skontaktować?

Najszybsza forma kontaktu to Messenger - jesteśmy dostępni od 8 do 22.


E-mail: kontakt@luxuryjeans.pl 


Telefon: 572199572 (czynny od 10 do 16 od poniedziałku do piątku)
Nie odbieramy połączeń od numerów zastrzeżonych.

Ładowanie...